0 Unterminated String: '"Wbrew pozorom, jeśli naszą witryną jest np. sklep internetowy i pozycjonuje już go wybrana przez nas agencja SEO, możemy nadal wspomagać ten proces i realnie na niego wpływać. Wiele osób uważa, że jeśli powierzy to zadanie agencji, nie ma już takich możliwości. Pomoc może być jednak znacząca i w duży sposób przyspieszać pozycjonowanie. Jak zatem wygląda pomaganie agencji SEO przy pozycjonowaniu naszej strony internetowej? O tym wszystkim mówimy poniżej. Porozumienie z agencją Przede wszystkim, jeśli chcemy wspierać pozycjonowanie naszej strony internetowej i pomagać agencji SEO, która zajmuje się jej promowaniem, powinniśmy najpierw porozmawiać z pracownikami tej firmy. Nigdy nie powinniśmy wykonywać żadnych czynności samodzielnie, gdyż może to zniwelować pozycjonowanie agencji lub nawet przeszkodzić w osiąganiu dobrych wyników. Podczas rozmowy uzyskamy również cenne wskazówki, jak możemy wspomagać ten proces, a także, na jakich elementach mamy się skupić, aby współpraca przebiegała jak najbardziej efektywnie. Jeśli chcemy wspomagać proces pozycjonowania, możemy robić To niezależnie od tego, jak wysoki poziom wiedzy o SEO posiadamy. Istnieje wiele różnych sposobów – mniej lub bardziej zaawansowanych, które możemy wykorzystywać do takiego działania. Ogólnie wspomagając agencje SEO w pozycjonowaniu naszej strony internetowej, możemy w znaczący sposób przyczynić się do osiągnięcia sukcesu. Agencja będzie mogła wtedy pozostawić prostsze i mniej wymagające zadania nam, a skupić się na tych trudniejszych, których z pewnością już samodzielnie nie wykonamy. Posiadając wiele czasu, możemy również regularnie dbać o pozycjonowanie i witrynę, aby cały proces przebiegał bardziej efektywnie. Sprowadzanie ruchu na witrynę Pierwszym sposobem w jakim możemy wspomagać proces pozycjonowania, gdy naszą witryną zajmuje się już agencja SEO, jest sprowadzanie ruchu na naszą pozycjonowaną witryną. Będzie polegało to na kierowaniu z różnych miejsc w internecie użytkowników do naszej strony internetowej. Ma to na celu poprawić statystyki serwisu, które z kolei wpłyną na wyższą jego indeksację. Jeśli użytkownicy będą przechodzili na naszą witrynę, a także zostawali tam przez dłuższy czas oraz powracali na nią w późniejszym terminie, będziemy mogli uzyskać wiele profitów. Ruch na naszą pozycjonowaną stronę internetową możemy sprowadzać z wielu lokalizacji w internecie. Przede wszystkim, mogą być to inne nasze strony internetowe, które posiadamy. Będą to strony innych marek i projektów, strony prywatne przez strony, których jesteśmy właścicielami. Mogą być to witryny o innej tematyce, ale które posiadają użytkowników mogących być zainteresowanymi naszą pozycjonowaną stroną. Ruch możemy sprowadzić również z mediów społecznościowych. Często prowadząc markę, posiadamy wiele platform w social mediach oraz kont i profili, które mogą być doskonałym źródłem ruchu. Użytkowników z internetu możemy sprowadzać również z zewnętrznych lokalizacji, których nie jesteśmy właścicielami takich jak inne profile i strony, fora internetowe, a także YouTube Czy LinkedIn. Możemy zachęcać do przejścia na naszą stronę internetową zarówno obiecując ciekawe artykuły i treści, a także zniżki, kody rabatowe czy inne korzyści, które będą wartościowe dla konkretnych grup odbiorców. Dodawanie jakościowego contentu Jednym z najlepszych sposobów na sprowadzenie ruchu na naszą pozycjonowaną stronę internetową jest dodawanie dla niej jakościowego i zoptymalizowanego pod kątem SEO oraz UX contentu. Treści niezmiennie od lat cieszą się bardzo dużą popularnością i to właśnie one są często głównym powodem dla którego użytkownicy wchodzą na konkretną stronę internetową. Jeśli zadbamy o ten element, z pewnością przyciągniemy ich na naszą witrynę. Treści na witrynie, mogą przyciągać użytkowników nie tylko, gdy strona jest wypozycjonowana. O fakcie posiadania przydatnych artykułów i wpisów tematycznych możemy informować odbiorców w sieci, a następnie podawać im link do naszej strony internetowej. Możemy również wdrażać content marketing, czyli publikować treści na forach internetowych czy w mediach społecznościowych wraz z linkiem do pełnej wersji która jest zamieszczona na naszej witrynie. Jakie treści dodawać zatem do naszej strony internetowej? Przede wszystkim powinny być to ciekawe, merytoryczne i przydatne wpisy. Muszą być dobrane do odpowiedniej grupy docelowej, a także dawać odbiorcom konkretne korzyści. Warto opublikować poradniki czy wideo tutoriale. Możemy również odpowiednio formatować treści, aby były estetyczne i łatwe w przyswajaniu, a także zamieszczać w nich wiele ciekawych informacji. Treści, które będziemy dodawali na naszą stronę internetową, muszą być zoptymalizowane również pod kątem SEO, czyli zawierać odpowiednie słowa kluczowe. Te najpewniej otrzymany od agencji SEO która będzie pozycjonowała naszą witrynę. Jeśli zatem mamy czas i możliwości, a także potrafimy samodzielnie tworzyć takie treści, możemy publikować artykuły tematyczne. Warto je również reklamować w internecie. Linkowanie zewnętrzne Kolejnym sposobem, jaki możemy wykorzystywać, aby wspomagać proces pozycjonowania naszej strony internetowej, jest pozyskiwanie linkowania zewnętrznego. Jest to jeden z najważniejszych czynników rankingowych, ale i jeden z najżmudniejszych do wykonywania. Linkowanie zewnętrzne polega na umieszczeniu linków do naszej witryny w różnych miejscach w internecie. Te mają świadczyć o popularności naszej witryny, a także ułatwiać robotom indeksującym Google przebywającym w sieci odnajdywanie naszej strony internetowej. Agencje bardzo często poświęcają spore ilości czasu na tę monotonną pracę. Jak zatem możemy im pomóc w tym elemencie? Przede wszystkim w rozmowie ze specjalistami powinniśmy uzyskać wskazówki jakiego typu linki pozyskiwać, a także z jakich miejsc. Jeśli otrzymamy takie informacje, będziemy mogli regularnie pozyskiwać linki zwrotne dla naszej pozycjonowanej witryny w internecie. Powinniśmy'