Świąteczna promocja na artykuły sponsorowane i copywriting !
Do tego nowy BOMBKOWY PAKIET Domain Rating 50+ !
DO 31go grudnia 2019
Wszystkie publikacje artykułów sponsorowanych z 1-2 linkami (nawet na portalach zagranicznych) kosztują 20 zł:
Zniżka z 40 PLN na 20 PLN - płacisz 50 % mniej !!
Copywriting (bardzo dobra jakość tekstów pisanych wg zasad SEO):
ARTYKUŁY PO POLSKU:
- artykuł 2000 zzs - 35 PLN na 30 PLN
- artykuł 2500 zzs - 40 PLN na 35 PLN
- artykuł 3000 zzs - 45 PLN na 40 PLN
- artykuł 5000 zzs - 150 PLN (premium) na 120 zł
ARTYKUŁY PO ANGIELSKU, NIEMIECKU, FRANCUSKU, ROSYJSKU i HISZPAŃSKU - pisane przez dziennikarzy native speakerów
- artykuł 2000 zzs - 100 PLN na 90 PLN
- artykuł 2500 zzs - 125 PLN na 105 PLN
- artykuł 3000 zzs - 150 PLN na 125 PLN
- artykuł 5000 zzs - 300 PLN na 275 PLN
Ponadto NOWOŚĆ - BOMBA CHOINKOWA - ULTRA MOC LINKA :
Pakiet 10 publikacji w serwisach w angielskiej lub polskiej wersji językowej o parametrach Domain Rating 50+ za 200 zł !
Pakiet 10 publikacji wraz z napisaniem artykułu 2000 zzs za 400 zł !
Pakiet 10 publikacji wraz z napisaniem artykułu 3000 zzs za 500 zł !
Najnowsze na blogu
-
Czy kupowanie linków zwrotnych w 2024 roku jest dobrym pomysłem?
Linki zwrotne, zwane również odnośnikami, są kluczowymi elementami każdej strategii SEO. Niektórzy marketerzy decydują się na ich zakup zamiast zdobywania ich organicznie, aby osiągnąć wyższą efektywność.
Więcej -
Nowe reguły Google i ich wpływ na budowanie linków
W marcu 2024 roku Google wprowadziło znaczącą aktualizację swojego algorytmu wyszukiwania, znacząco wpływając na strategie budowania linków. Zmiana ta, znana jako „Google March 2024 Core Update”, ma na celu poprawę jakości treści internetowych i eliminację nieuczciwych praktyk wykorzystywanych do manipulowania wynikami wyszukiwania.
Więcej -
Lista strategii content marketingowych
Content marketing stał się jednym z kluczowych elementów dzisiejszych strategii marketingowych. Odpowiednio zaplanowana kampania content marketingowa może przyciągnąć uwagę klientów, budować zainteresowanie marką, a także zwiększyć sprzedaż produktów lub usług. W tym artykule przedstawimy 10 strategii content marketingowych, które dają najlepsze efekty.
Więcej -
Jak uruchomić w 30 min kampanię reklamową na Facebooku w FB Ads?
Facebook jest bardzo popularnym serwisem społecznościowym, który dodatkowo umożliwia emitowanie reklam jego użytkownikom. Szukając możliwości reklamowych, często oferowane jest nam właśnie takie rozwiązanie. Często również nie wiemy do końca, w jaki sposób uruchomić kampanię reklamową i jak skorzystać – przynajmniej próbnie z tego sposobu promocji. W tym tekście podpowiadamy jak szybko i prosto uruchomić swoją pierwszą kampanię reklamową w Facebook Ads w ciągu 30 minut.
Więcej -
Jak wspierać działania pozycjonujące agencji, jeśli naszym SEO zajmuje się profesjonalna firma?
Wbrew pozorom, jeśli naszą witryną jest np. sklep internetowy i pozycjonuje już go wybrana przez nas agencja SEO, możemy nadal wspomagać ten proces i realnie na niego wpływać. Wiele osób uważa, że jeśli powierzy to zadanie agencji, nie ma już takich możliwości.
Więcej -
Google – Czym jest, jak działa, co oferuje i dlaczego jest monopolistą w sieci? Najciekawsze informacje o Google
Google to marka, którą z pewnością zna każdy internauta. Codziennie korzystamy z wielu funkcji, a także aplikacji tej marki używając ich do załatwiania różnorodnych spraw. Ale czy tak właściwie wiemy, czym ona jest, jak działa i co oferuje? Poniżej odpowiadamy na te wszystkie pytania, a także odpowiadamy, dlaczego jest hegemonem i monopolistą w sieci.
Więcej -
Zatrudnij profesjonalnego copywritera zamiast przypadkowego freelancera jeśli zlecasz pisanie tekstów. Sprawdź dlaczego
Zamawianie tekstów w internecie na naszego bloga czy inne strony internetowe lub profile w social mediach to bardzo popularna usługa. Dziś w świecie, w którym nie mamy czasu i często też umiejętności pisania bardzo chętnie korzystamy z takich usług.
Więcej -
Ile trwa pozycjonowanie witryny i kiedy zobaczę pierwsze efekty? Sprawdź, co wpływa na długość SEO strony internetowej!
Pozycjonowanie strony internetowej to bez wątpienia ten proces, który chcemy zakończyć jak najszybciej i cieszyć się widoczną witryną w wyszukiwarce Google. Często jednak nie mamy żadnego pojęcia ile może on potrwać, co utrudnia nam podjęcie decyzji o zleceniu i rozpoczęciu pozycjonowania. W tym tekście staramy się odpowiedzieć na to pytanie, a także podpowiedzieć, kiedy zobaczymy pierwsze efekty SEO.
Więcej -
Pozycjonowanie ma swoje typy i rodzaje — Nie wiedziałeś o tym? Sprawdź koniecznie!
Pozycjonowanie stron internetowych wbrew pozorom dzieli się na kilka typów i rodzai. Choć ogólnie mówimy o nim w kontakcie pozycjonowania standardowego - najpopularniejszego, możemy również korzystać z innych typów pozycjonowania takich jak lokalne, szerokie czy pod urządzeniem mobilne. W tym tekście odpowiadamy zatem na pytanie, czym są różne rodzaje pozycjonowania stron WWW, a także przybliżamy je.
Więcej -
Oryginalne formy contentu, na które możesz postawić, aby przekazywać wiedzę w sposób ciekawy i nieszablonowy!
Content to jeden z najważniejszych czynników zarówno przy pozycjonowaniu strony internetowej, jak i pod kątem reklamowym. Niezależnie od tego, w jakim celu go publikujemy, często pozwala pozyskiwać nam duże ilości klientów i rozwijać naszą markę. Przeważnie stawiamy na treści pisane czy zdjęcia, a nieco rzadziej na nagrania wideo.
Więcej
- 1