Świąteczna promocja na artykuły sponsorowane i copywriting !
Do tego nowy BOMBKOWY PAKIET Domain Rating 50+ !
DO 31go grudnia 2019
Wszystkie publikacje artykułów sponsorowanych z 1-2 linkami (nawet na portalach zagranicznych) kosztują 20 zł:
Zniżka z 40 PLN na 20 PLN - płacisz 50 % mniej !!
Copywriting (bardzo dobra jakość tekstów pisanych wg zasad SEO):
ARTYKUŁY PO POLSKU:
- artykuł 2000 zzs - 35 PLN na 30 PLN
- artykuł 2500 zzs - 40 PLN na 35 PLN
- artykuł 3000 zzs - 45 PLN na 40 PLN
- artykuł 5000 zzs - 150 PLN (premium) na 120 zł
ARTYKUŁY PO ANGIELSKU, NIEMIECKU, FRANCUSKU, ROSYJSKU i HISZPAŃSKU - pisane przez dziennikarzy native speakerów
- artykuł 2000 zzs - 100 PLN na 90 PLN
- artykuł 2500 zzs - 125 PLN na 105 PLN
- artykuł 3000 zzs - 150 PLN na 125 PLN
- artykuł 5000 zzs - 300 PLN na 275 PLN
Ponadto NOWOŚĆ - BOMBA CHOINKOWA - ULTRA MOC LINKA :
Pakiet 10 publikacji w serwisach w angielskiej lub polskiej wersji językowej o parametrach Domain Rating 50+ za 200 zł !
Pakiet 10 publikacji wraz z napisaniem artykułu 2000 zzs za 400 zł !
Pakiet 10 publikacji wraz z napisaniem artykułu 3000 zzs za 500 zł !
Najnowsze na blogu
-
Czy można publikować grafikę od klienta bez posiadania licencji?
Publikowanie grafik dostarczonych przez klienta, zwłaszcza w artykułach sponsorowanych, wymaga zachowania ostrożności i przestrzegania zasad dotyczących licencji. Jeśli klient wysyła grafikę objętą licencją Freepik Premium, Adobe Stock, Getty Images lub 123rf.com, a Ty, jako wydawca, nie posiadasz własnej licencji, istnieje kilka kluczowych kwestii, które warto wziąć pod uwagę.
Więcej -
Linkowanie wewnętrzne w SEO
Linki zewnętrzne z zaufanych witryn o wysokim autorytecie są kluczowym elementem strategii SEO. Mimo to, wielu właścicieli stron internetowych i webmasterów zaniedbuje równie istotne linkowanie wewnętrzne, które także wpływa na pozycjonowanie i strukturę strony. Choć problematyczne linki wewnętrzne mogą stanowić wyzwanie przy przebudowie witryny, prawidłowe stosowanie tej techniki może przynieść znaczące korzyści SEO. Linkowanie wewnętrzne jest jedną z najefektywniejszych strategii on-page, wspierającą zarówno wyszukiwarki, jak i użytkowników.
Więcej -
Nienaturalna dystrybucja anchorów jako zagrożenie dla SEO
W świecie SEO nienaturalna dystrybucja anchorów stanowi istotne zagrożenie, sygnalizując wyszukiwarkom możliwe działania manipulacyjne. Takie zjawisko może skutkować poważnymi konsekwencjami, w tym spadkiem pozycji strony lub całkowitym jej usunięciem z wyników wyszukiwania. W związku z tym dystrybucja anchorów, czyli tekstów kotwicowych w linkach, jest jednym z kluczowych elementów przy budowaniu profilu linkowego strony.
Więcej -
Czy kupowanie linków zwrotnych w 2024 roku jest dobrym pomysłem?
Linki zwrotne, zwane również odnośnikami, są kluczowymi elementami każdej strategii SEO. Niektórzy marketerzy decydują się na ich zakup zamiast zdobywania ich organicznie, aby osiągnąć wyższą efektywność.
Więcej -
Nowe reguły Google i ich wpływ na budowanie linków
W marcu 2024 roku Google wprowadziło znaczącą aktualizację swojego algorytmu wyszukiwania, znacząco wpływając na strategie budowania linków. Zmiana ta, znana jako „Google March 2024 Core Update”, ma na celu poprawę jakości treści internetowych i eliminację nieuczciwych praktyk wykorzystywanych do manipulowania wynikami wyszukiwania.
Więcej -
Lista strategii content marketingowych
Content marketing stał się jednym z kluczowych elementów dzisiejszych strategii marketingowych. Odpowiednio zaplanowana kampania content marketingowa może przyciągnąć uwagę klientów, budować zainteresowanie marką, a także zwiększyć sprzedaż produktów lub usług. W tym artykule przedstawimy 10 strategii content marketingowych, które dają najlepsze efekty.
Więcej -
Jak uruchomić w 30 min kampanię reklamową na Facebooku w FB Ads?
Facebook jest bardzo popularnym serwisem społecznościowym, który dodatkowo umożliwia emitowanie reklam jego użytkownikom. Szukając możliwości reklamowych, często oferowane jest nam właśnie takie rozwiązanie. Często również nie wiemy do końca, w jaki sposób uruchomić kampanię reklamową i jak skorzystać – przynajmniej próbnie z tego sposobu promocji. W tym tekście podpowiadamy jak szybko i prosto uruchomić swoją pierwszą kampanię reklamową w Facebook Ads w ciągu 30 minut.
Więcej -
Jak wspierać działania pozycjonujące agencji, jeśli naszym SEO zajmuje się profesjonalna firma?
Wbrew pozorom, jeśli naszą witryną jest np. sklep internetowy i pozycjonuje już go wybrana przez nas agencja SEO, możemy nadal wspomagać ten proces i realnie na niego wpływać. Wiele osób uważa, że jeśli powierzy to zadanie agencji, nie ma już takich możliwości.
Więcej -
Google – Czym jest, jak działa, co oferuje i dlaczego jest monopolistą w sieci? Najciekawsze informacje o Google
Google to marka, którą z pewnością zna każdy internauta. Codziennie korzystamy z wielu funkcji, a także aplikacji tej marki używając ich do załatwiania różnorodnych spraw. Ale czy tak właściwie wiemy, czym ona jest, jak działa i co oferuje? Poniżej odpowiadamy na te wszystkie pytania, a także odpowiadamy, dlaczego jest hegemonem i monopolistą w sieci.
Więcej -
Zatrudnij profesjonalnego copywritera zamiast przypadkowego freelancera jeśli zlecasz pisanie tekstów. Sprawdź dlaczego
Zamawianie tekstów w internecie na naszego bloga czy inne strony internetowe lub profile w social mediach to bardzo popularna usługa. Dziś w świecie, w którym nie mamy czasu i często też umiejętności pisania bardzo chętnie korzystamy z takich usług.
Więcej
- 1