W poprzednim wpisie “Po co inwestować w artykuły sponsorowane” przedstawiliśmy podstawowe informacje o tym, czy jest artykuł sponsorowany i poruszyliśmy kwestię korzyści, jakie może przynieść dla Twojego biznesu. Dzisiaj chcemy ten temat rozszerzyć i wytłumaczyć dokładnie, jak powinien wyglądać dobrze skonstruowany wpis sponsorowany oraz opisać konkretne mechanizmy tego, jak wpływa on na Twoją firmę.

Artykuł sponsorowany to forma reklamy pojawiająca się zarówno w prasie drukowanej, jak i w internecie. Jest coraz częściej wybieraną alternatywą do klasycznych materiałów reklamowych, które przyjmowane są przez odbiorców negatywnie, a co za tym idzie, gorzej spełniają swoje zadanie pozyskania klienta i zwiększenia sprzedaży.

Tradycyjny marketing staje się coraz mniej efektywny, a jego miejsce zastępuje content marketing. Czym jednak tak naprawdę on jest i jak może stać się przydatny dla Twojego biznesu?

Kiedy mówimy o SEO (z ang. Search Engine Optimization), czyli optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarkę mamy na myśli zarządzanie witryną w taki sposób, aby mogła zdobyć ona najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki. Każda wyszukiwarka posiada własne zasady, według których ranking takich wyników jest tworzonych.

  • 1